قیمت کولر گازی مدل S4 خودکار-j24h1 خاکستری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نصب و راه اندازی کولر گاز یک گام است که امروز به دلیل علاقه زیادی در این کولر گرفته شده است. کولر گازی دستگاهی است که هوای گرم را از محیط دریافت می کند و آن را به هوای سرد و تهویه تبدیل می کند. قطعات و ابزارهای مختلف برای انجام این فرایند استفاده می شود. برای انجام کار خود ، این کولرها گرمای هوای ورودی را به یک تهویه مطبوع مناسب برای اپراتور ، مبرد گاز و کندانسور خارجی تبدیل می کنند.
چگونه یک کولر گاز را نصب کنیم ؟
خرید تهویه مطبوع مدل S4 خودکار-j24h1 خاکستری
خرید تهویه مطبوع مدل S4 خودکار-j24h1 خاکستری


گام به گام کولر گاز را نصب کنید
نصب یک کولر گاز داخلی
به عنوان یک قاعده ، کولرهای گاز در هر دو نسخه تک و دو در دسترس هستند. کولرهای گاز تک جزء به عنوان پنجره یا کولرهای قابل حمل شناخته می شوند و کولرهای گاز دو جزء شبیه به سیستم های عایق هستند. کولرهای گازی از دو بخش تشکیل شده است ، یعنی واحدهای داخلی و خارجی ، که هر کدام باید به طور جداگانه برای نصب نصب شوند.
1. محل نصب واحد داخلی را مشخص کنید.

یک مکان مناسب بر روی دیوار داخلی برای نصب واحد داخلی انتخاب کنید. این مکان باید از نور مستقیم خورشید دور باشد.
برای نصب پانل داخلی ، کولر گاز باید حداقل 15 سانتی متر از سقف باشد و دو طرف باید خالی باشند. همچنین ارتفاع نصب بلوک خاک داخلی باید حداقل 215 سانتی متر باشد.
انتخاب یک محل مرکزی (به عنوان مثال ، یک اتاق نشیمن) برای نصب یک واحد داخلی است که اجازه خواهد داد که هوای سرد به تصویب به خوبی به خانه.
خرید تهویه مطبوع مدل S4 خودکار-j24h1 خاکستری
خرید تهویه مطبوع مدل S4 خودکار-j24h1 خاکستری
2. پایه واحد داخلی را روی دیوار نصب کنید.

روش نصب کولر گاز با نصب پایه واحد داخلی آن ادامه می یابد. برای نصب پایه ، آن را روی دیوار قرار دهید و آن را در مرکز یا یک متر در دو طرف قرار دهید. محل پیچ ها را با یک نشانگر مشخص کنید و سپس سوراخ ها را در آنها حفاری کنید. در نهایت ، پایه را با پیچ و غلطک بر روی دیوار ثابت کنید.
3. مته از طریق دیوار.

این سوراخ باید در مرکز پایه و با مراقبت شدید ساخته شود تا به ساختمان آسیب نرساند. بهترین اندازه سوراخ 7.6 سانتی متر قطر است و تا آنجا که ممکن است سوراخ باید شیب از خارج داشته باشد.
قبل از حفاری ، اطمینان حاصل کنید که لوله ها یا سیم ها در جایی که می خواهید تمرین کنید وجود ندارد.

مراحل نصب کولر گازی جداگانه

4. بررسی اتصالات الکتریکی.

مراحل دیگر برای نصب کولر گاز برای بررسی اتصالات کولر است. حذف پوشش جلو و بررسی تمام اتصالات. اطمینان حاصل کنید که اتصالات به درستی نصب شده و دستورالعمل ها را دنبال.
5. لوله ها و سیم ها را از طریق سوراخ های دیوار قرار دهید ، خرید کولرگازی سپس آنها را به دستگاه وصل کنید.

برای اطمینان از جریان آزاد آب ، لوله تخلیه را در پایین قرار دهید. لوله ها و سیم ها را از طریق سوراخ های دیوار ثابت کنید ، سپس آنها را با توجه به دستورالعمل های کتابچه راهنمای کاربر در قسمت های داخلی واحد داخلی ثابت کنید.
6. سفت واحد جلو از صفحه نصب به صفحه نمایش.

در نهایت ، واحد داخلی را در پایه پانل نصب کنید و دوباره اتصالات برق را بررسی کنید.

ما از صفحه عمومی در Instagram بازدید می کنیم تا با آخرین رویدادها ، برنامه ها و برنامه های کسب و کار به روز شود..

برای کسب اطلاعات بیشتر, 07138380670-77

این شرکت تلاش می کند برای حفظ قیمت برای rapapin به عنوان کم possible.In مطابق با استفاده از بهترین قطعات اروپایی

این شرکت دارای سالها تجربه در زمینه فروش ، تعمیر و غیره است. خدمات ، خدمات تشکیل ، علم ، انواع تجهیزات ، خنک کننده و گرمایش،و غیره من عاشق رادیاتور ایرانی و خارجی مارک های سیستم های تهویه مطبوع, حرارت مرکزی, تست, تصفیه آب, گاز, کولر S4, MATIC-J24H1 مدل نصب برای مشتریان ما با بهترین قیمت آماده خدمت به علم به عنوان به زودی به عنوان شما به پایان رسید.

نصب و راه اندازی یک کولر گاز تقسیم

استفاده از خدمات ، فروش ، قیمت ، نگهداری ، گرمایش و سرمایش ، فیلتر ، سیستم تقسیم الگی ، تزریق ، ایران ، انژکتور و بسیاری از برندهای دیگر در شیراز در استان می تواند با متخصصین ما تماس بگیرد.

مرودشت – بابل – شهر – فسا – بندر - شهركرد – آباده – لارستان (لار) – ممسني ( نورآباد) – خانه – توجه – خانه – مشهد – زرگان – اغراق – کوه افرا (اامميه) تابلو اعلانات از خرم دانه – سروستان – bawanat -ارامه-طلایی دشت -اامريرور – شهر سعادت -ارامبند-فيروزآباد – ارسنجان, – بازدید کننده-اونس -ننش – ارائه مشاوره فنی رایگان. فروش در پایین ترین قیمت بازار ، نصب سریع و تعمیر بهترین کیفیت برای مشتریان ما واقعا رضایت شما را به ارمغان می آورد ، و غیره آرمان, خدمات, پیشنهادات گروه.



نشانی: نشانی: گذرگاه هوایی شیراز در تقاطع خیابانهای سرباز پس از احداث تامینات اجتماعی ساختمان در گوشه طبقه دوم بلوک 4.

https://b2n.ir/e18599





:: برچسب‌ها: خرید کولر آبی , قیمت کولر گازی 9000 , قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ دیجی کالا , قیمت کولر گازی اجنرال , قیمت کولر گازی دیجی کالا , قیمت کولر گازی سامسونگ , راهنمای خرید کولر گازی , قیمت کولر , قیمت کولر آبی 5000 آبسال , دیجی کالا کولر آبی , قیمت کولر آبی 3500 , قیمت کولر آبی آبسال 5500 دیجی کالا , قیمت کولر آبی کوچک ارزان , قیمت کولر آبی 7000 , قیمت کولر آبی 7000 ارج , کولر آبی جدید , گازی کوچک و ارزان دیجی کالا , قیمت کولر گازی 9000 در بانه , قیمت کولر گازی 9000 دیجی کالا , کولر گازی 9000 ارزان , قیمت کولر گازی ایران رادیاتور ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : جمعه 5 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');